Trött!

Heej! :)

Det var verkligen jätte kul igår!
  När alla hade kommit så öppnade jag presenterna. Av Shannon fick jag ett par örhängen, av Bella fick jag ett armband och 100 kr, och av Vevve fick jag armband (3 som hör ihop), örhängen och en liten plånbok som var formad som ett rosa hjärta.
 De var jätte fina saker!:) Efter det gick vi ut och hoppade lite, sen så var det mat. Vi åt tacopaj:) det är jätte gott!
Efter det så var vi jätte mätta, hihi, och vid 7 åkte vi till "Lilla ekilla".. Det var jätte mysigt för kvällsolen låg precis så att den lös på oss hela tiden :) Vi tog en massa fina bilder (jag har inga just nu...) och sen så åt vi en massa godis och chips ;P sen skulle jago Shannon gå o kissa i skogen, ah o när vi har gått typ 20 meter så hör vi något som rullar ner för backen. Det lät precis som att det var någon som puttade ner en sten lr nåt, så vi kollade på varan och sen sprang vi tillbaka.. Asså det var skiit läskigt!! Sen efter det så kände vi oss iaktagna typ hela tiden.. INTE KUL!!:S   Aja vi förökte glömma det genom att göra en musik tävling. Bella spelade up en låt på mobilen och när man visst evilken låt det var skulle man ropa sitt namn. :) Plötsligt sa Bella att vi skulle vara tysta.. vi lyssnade och hörde fotsteg, sen hörde vi röster. Vi blev såklart lite rädda men jag sa att vi skulle fortsätta som vanligt.. Då kom det 2 män som va typ i 35-40 års åldern kanske? ah, och dom bah: Det är bara vi..  Ah, men det var inget speciellt.... Vid halv 10 ringde vi till mamma och då kom hon och hämtade oss..
    När vi kom hem så skulle Bella hem för att hon har dansläger idag..  Jag Vevve och Shannon gick ner på mitt rum och spelade tjejsnack.. ;) Vid 20 i 12 kom Vevves mamma och hämtade dom. Då gick jag och borstade tänderna och sen läste jag till halv 1, jag somnade kanske vid kvart i 1...

Idag så väckte(?) mamma mig kl. 11 och sa att hon skulle träffa en kompis o sen åka o jobba.. Jag låg kvar i sängen till kvart över, och då gick jag upp och gjorde lite  frukost.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Tror jag ska kolla på en film för jag är jätte trött! ;)
 
   Ha en bra dag! :)
                    XoXo
                          Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0