Varför??

Asså jag vill bara skriva av mig lite om hur jag känner!

Ni säger att ni är mina vänner. Ni säger att jag kan lita på er. Ni säger att jag är eran bästa kompis.
Varför är det då såhär? Varför är allt jag gör eller säger fel? Varför är det just jag som inte kan respekteras?
Jag känner att jag inte riktigt vet vart jag har er. Med mig, eller mot mig..? Jag vill inte att det ska vara såhär! kan det inte bara ta stopp? Jag vet att jag inte är perfekt, me nva fan, INGEN kan vara det! Om jag gör något som ni inte tycker om, säg det, men på ett snällt sätt så kan vi prata om det istället! Kan det bero på att vi är less varandra, eller är vi bara mitt inne i tonåren?? Jag saknar tiden då allt var bra mellan alla! Jag vill inte förlora er!<3

Snart orkar jag inte mer! Vet inte vad jag ska göra! Är det någon som bryr sig?



Hoppas att det inte är någon som tar illa upp. Jag tror att de som jag menar förstår vilka de är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0