Våffeldagen =)

Heej alla! :)

Skrev inte igår för jag orkade inte.....men de hände ändå inte nåt kul så...
Men idag började de med att jag vaknade 6.30, jag har faktiskt börjat sova en halvtimme längre o jag hinner ändå:), ah, o då klädde jag på mig o sen åt jag frukost o lite sånt, sen vid 7.55 så gick jag till skolan. Vi hade språk första lektionen så jag gick ner till blå, jag trodde jag skulle göra provetidag men de skulle jag inte o de kändes skönt så då har jag några x-tra dagar på mig att plugga ;), sen så fick vi på gul gå 5 min tidigare för vi skulle ner till BCJF (Bildnings Centrum Jan Fridegård för er som inte vet) o se en teater...
När vi kom dit så såg vi att vi skulle se samma teater som vi dåg i typ 4 lr 5:an -.- o de va lite tråkigt.. asso den va inte bra, den passar mer för dom som går i typ 4 lr 5:an, så ah, menmen... sen så gick vi tillbaka o kom till skolan typ i mitten av slöjden så vi behövde inte göra nåt för vi skulle inte hinna göra nåt, så vi satt där o pratade hihi;)
ah, sne så var de lunch o de va jätte äckligt så jag åt  2 mackor istället.
Haha jag o vevve satt kvar till 12.25 då vår no börjar så vi sprang direkt dit.. vi hade prov idag (no asso) o de va fakiskt jätte lätt! :O jag brukar tycka de är ganska svårt men idag så skrev jag svaret på varje fråga (jag vet ju inte om de är rätt men..) typ utan att äns behöva tänka på vad ajg skulle skriva :DD
Aja sen va de elevensval o då jobbade jag med franska för att plugga tills omprovet, o lite svenska på slutet ;)

När jag kom hem så satte  jag mig vid datan typ direkt o nu så ska jag snart städa lite... eller ja, hela huset faktiskt ;PP

Idag är de ju våffeldagen så vi ska äta våfflor till middag =)

       Nej, ska nog gå o städa nu.. have a good day! :)<3

//Ronja



                  
P.s Jag Älskar våfflor!;PP=) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0