Final och god mat!:D<3

Heej alla! :)

Idag vaknade jag 6.30 som vanligt o jag kände mig ovanligt pigg :) sen klädde jag på mig o åt frukost o gjorde mig iordning o så gick jag till skolan typ 8.
Vi hade först egetarbete sen kontaktgrupp, matte, no, lunch, språk sen slutade alla förutom jag o vevve eftersom att vi hade återläsning o de sög, jag gjorde typ inget ändå, men jag hade egentligen ingen anlednign att vara där eftersom att jag får sitta i smårummen på egetarbete för att jag ska kunna konsentrera mig o de får vevve oxå, men henke dampa , som vanligt.., o sa att vi fick återläsnign för de! :S:O

Aja nu är jag hemma iaf o de e skönt men snart så ska jag börja med efterrätten till ikväll o efter de så ska jag göra middagen :) de blir Kycklingburgare med mangosås (till middagen alltså:P) o jordgubbar  doppat i vitchoklad o kokos o physilis (sånnadär oranga små runda med gröna blad runt) doppat i mörkchoklad o nötter :D jag tycker att de låter jätte gott men de kanske bara e ett fel på mig som vanligt ;PP ah, sen så ska vi se på Let´s Dance finalen :) jag vet inte riktigt vem/vilka jag hejjar på, asso de är as svårt tkr jag iaf.. :/ aja får se sen de brukar ju visa sig när man ser danserna o så..

men nu måste jag börja med maten. ha en bra kväll, jag ska iaf ha jätte mysigt, mårten är ju i fjällen oxå så de blir bara jag, mamma o william ;))


Have a good day! <33

     //Ronja<3


                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0