Flumm med vevve o bella (som vanligt)! ;PP<3

Heej alla ! :)

Idag så vaknade jag kl 6! (:O)ah, o de va jätte jobbigt även om jag gör de varje dag jag ska till skolan, ah, sen så klädde jag på mig o åt frukost o sen så sminkade jag mig o fixade håret (asso jag lovar ajg hade värsta "Bad Hair Day" i dag! !:O  aja, sen så gick jag typ 7.45 till skolan o när jag kommer till kullen vid pia (smultronstället) så ser jag en röd jacka som jag tycker att jag känner igen o sn så ser jag skoavtrycken o då tänker jag att de är bella b men jag tänkte inte så mkt på de sen när jag kom närmare så såg jag att de va bella;P så ja ropade men hon hörde inte ;PP ah, men då sprang jag till henne o hon hörde inte så hon blev as rädd mohaha ;DD ah, sen så hade vi engelska första lektionen o de va öken! sen hade vi no, språk o på språket så va maria sjuk så vi hade eget arbete istället.. ah, sen va de lunch o sen matte, sv o sen sist musik.... öken alltihop!(a)
efter skolan så va jag med vevve o bella o kan ni gissa va vi gjorde?! :O vi flummade! haha ovanligt! (*NOT*);PP<33
vi gick ner till centrum o kollade lite kläder o så provade vi värsta strip-skorna på nya skobutiken haha ;PP de va as kul!(a)<3  sen gick vi in på Go West o kollade lite o då hittade vi jeanstights :DD så vi provade dom o dom kostade bara 200 o på Gina kostar dom väll typ dubbelt?! :O  aja vi provade o dom satt faktiskt bra så jag ska nog köpa sen... o jag provade oxå en tröjja som jag typ blev helt kär i! ;O ah, o den va på rea o kostade 99.50 :DD men ajg hadeinte med mig några pengar..-.- men ah sen gick vi hem till mig igen o typ flummade lossi mitt rum haha!(a) men sen va vevve tvungen att åka hem :'( men då satte jag o bella oss vid datan o ah, tråkade, asso de e alltid flumm när vevve är me men när hon ahr gått så är de fett tråkigt! ;PP(a) <3 aj sen åkte bella oxå hem o nu sitterjag o tråkar! :/

men nu ska jag äta, lax o potatis! dee faktiskt gott!(a) :D menmen ha de bra! pöss!

//Ronja<3

              
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0