Förlåt!

Heej alla! :)

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte orkat o sen så har jag haft jätte mkt läxor... :( men nu ska jag skriva lite om dagen o om träningen i tisdags ;)

På träningen så gjorde jag rondat salto själv o den blev ganska hög o de va as bra teknik men de nblev jätte lång ;PP sen så gjorde jag rondat flickis o det har jag inte gjort på jätte länge så jag blev jätte glad när de ninte var så tung som den va förut, jag hade inte så mkt fart nu häller, jag tror att de var lite det, att jag inte kunde kontrollera farten.. men jag vet inte :P men sen så skulle vi köra bordhopp o då skulle vi göra rondat, på bordet, o de har jag typ inte kört sen jag gick i RM truppen o då gick de jätte dåligt! så då va jag rädd att de skulle gå dåligt nu oxå, så då körde jag inte o dom andra bah: me nkom igen nu ronja de är inte svårt, du kan väl försöka iaf?! : ) så jag provade 2 ggr men de gick inte jag tvekade o jag hoppade inte äns på trampetten, men då så skulle vi köra överslag istället, o de brukar jag köra så då när jag jag skulle köra o ajg inte gjorde det så blev jag förbannad på mig själv, de va inte äns högt ju!! :O ah, me ndå sa kenny att jag inte skulle köra mer så att jag blev på dåligt humör o inte ville köra nåt alls (de händer rätt så ofta ;PP -.-) ah, så då gjorde jag inte de... sen så körde vi fristående en gång o sen så plockade vi undan... ;) sen skulle vi ta lite kort som kenny nu har lagt ut på våran hemsida (tror jag ) hehe, jag blev säkert as ful, har inte kollat än! x)

Idag har jag vart i skolan o vi hade tema idag igen ;PP de va kul för man behövde ju inte ha vanliga lektioner! :D o de känns som att tide ngår mktmkt fortare! :DD <3 aja men jag fick mkt gjort iaf! :) gjorde klart arbetet från förra veckan o la till lite mer från den här veckans uppgifter, sen så började jag på ett nytt "skrivprojekt" lr vad man ska kalla de..? ;P

Men nu måste jag plugga, har franskaprov imorrn! :O  ha de bra puss! (a) <33

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0