Har jätte tråkigt!:/

Heej alla! :)

Asso är de meningen att man ska ha tråkigt på en lördag? :O jag trodde de va en dag då man skulleva med kompisar o typ skojja o busa o sen på kvällen mysa o kolla på tv... men de verkar inte bli en sån dag för mig idag :( för iaf nu så har jag jätte tråkigt..! kanske ska ringa till bella, de blev aldrig så att vi va igår för dom skulle bort :'(
Men jag satt o gjorde läxor igår i typ 3-4 timmar fast än jag va ledig!!! :O (STOLT*) x) ah, men de behövdes o nu så behöver jag bara tänka på mina 40 glosor i engelskan till typ måndag om 2 veckor + att ajg har matteläxa som skulle vara inne förra veckan o den här veckan :/ men jag gjorde so så jag nästan är klar för nästa vecka :) de va bra.. asso de låtersom att ajg är värsta pluggisen, men ja, jag hade inget att göra o jag behövde göra läxor så ja... ;PP

Menmen, jag ska ringa till bella nu, så kanske vi kan va idag istället! :DD<3
skriver kanske ikväll lr lite senare iaf... ha de bra! :)

puss o kram! <3

                //Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0