Ledig! :DD<3

Heej alla!

Förlåt att ajg inte har skrivit på ett tag men jag har inte haft tid!
Menmen, idag är jag ledig o de är jätte skönt!(a) jag sov till typ 10.30 o då spelade jag lite kung fu-panda :DD
sen vid halv tolv så gick jag upp för att göra lite brunch, deblev wok grönsaker o ris med sweet chili sås, de va inte så gott för maten hade hunnit svalna innan jag började äta för jag pratade med mamma i telefonen! ;PP haha! ah, men sen så satte jag mig vid datan o snart ska jag plugga lite... :/ har massa läxor som måste göras! :S

Men sen kanskejag ska vara med bella, o jag kanske ska sova hos henne lr så kanske hon ska sova hos mig!! :DD<333
de kommer bli jätte kul för då kommer vi se på film o så! :D

asso seriöst jag kommer dö snart om de inte blir sommar!!!!!!

Men ah, nu måste jag plugga! pöss!!<33

                           

                                                  

Kommentarer
Postat av: Tränarn

Va kul att läsa din blogg Ronja!

Brukar nästan aldrig göra det men nu var det lite lattjo, när jag vet vem du är oså.



/Kenny

2009-03-21 @ 09:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0