Let´s Dance alldeles strax! ;)

Heej alla! :)

Idag är de fredag o jag har vart i skolan o de va en bra dag, förutom att jag hade franskaprov o jag var INTE redo för de än, jag hade typ inte pluggat så mkt, men jag hade pluggat!! WOW!(a) hihi, aja, så de gick jätte dåligt, de va typ 3 uppgifter på rad som jag inte gjorde alls för jag fattade inte o jag kunde inte! :O: / asso mamma kommer inte bli glad när hon får veta vad ajg får för poäng!! inte jag häller för den delen... : /  Aja me najg slutade ty p13.40 o då gick jag hem, lr först stog jag o pratade med linnéa o sandra vid bussplatsen medans dom väntade på bussen, me nsen så gick jag hem
När jag kom he mså skulle jag sitta vid datan men då hade den dampat (igen -.-) o ah, då ringde jag till mårten o dså sa han att han skulle kolla på de när han kom hem, o de va vid 6 -.- aja men han fixade de iaf så nu ka njag skriva lite här hihi :) men nu ska jag gå o kolla på lets dance, jag är faktiskt ensam hemma, de andra är o bowlar, jag skulle oxå följa med men jag känner mig inte riktigt frisk... : /  :(

Nej nu måste jag skynda mig upp för nu börjar de.. ;) ha en mysig kväll ! puss o kram! <33

  //Ronja

      
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0