Lördag, yees!;)

Heeej alla! :)

Idag sov jag till 12 o de va jäte skönt, jag hade gärna sovit längre men mamma kom i väkte mig då, o sa att ajg skulle gå upp..:/ menmen jag gjorde som hon sa och gick upp o gjorde lite frukost, 2 mjukmackor med smör o ost mmm ;), o sen så klädde jag på mig o sminkade mig lite för vi skulle åka till ikea. Vi kom dit vid 13.30 o de va ganska mkt folk, aja, vi kollade lite o sen så så¨g william att de fanns en tipspromenad för barn, då menar jag små barn;PP, me nah, vi tog en lapp o gick den för man skulle få ett pros sen när man lämnade in lappen mwihihi;PP ah, sen så kollade vi på en soffa o den va jätte fin :) vi 14.15 ungefär hade vi lite brottom för mamma skulle till jobbet, så vi gick ner till nedre våningen o där kollade vi på sängkläder o då köpte jag, lr mamma köpte, ett svart med vita blommor :)) sen så gick vi  o betalade lr mårten hämtade lite grejor från "tag själv hyllorna" o sen så betalade vi ;PP ah, sen så körde vi mamma till jobbet, o sen så åkte vi tillbaka till ikea o köpte lite lunch, haha :) ah, jag tog en pizza slice, mohaha :DD ah, sen så åkte vi förbi bauhaous (?) för mårten skulle hämta klinker till hallen ;) ah, sen så åkte vi hem o då gick jag o william direkt med återvinningen till återviningscentralen vid pia ;PP  osen så satte ajg mig vid datan.. snart ska jag gå o städa mitt rum för de är riktigt stökigt!! :O ah, sne ikväll så ska vi äta rostbiff o potatissallad, de är lite sommar mat jag vet men jag vart jätte sugen på de när vi satt i bilen o skulle köra till ica o handla lite middag! :O;) senså ska jag kolla på melodifestivalen.. de är ju andra shansen idag o jag vetinte ens alla bidrag som är där, tex amy diamond har jag inte hört för då åkte jag ju upp till skellefteå när de va...

Aja imorrn vetjag ine vad jag ska göra på dagen, men på kvällen ska jag iaf ha träning :DD de behövs för jag har inte tränat sen i tisdags, lr joo i ons lr tors så gjorde jag lite styrka på morgonen ;PP omen annars har jag inte tränat så jag känner mig jätt fet! :S  menmen ska gå o städa nu -.- Ha de bäst! (a) puss

  //Ronja<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0