Lördag:DD

Heej alla!:)

Idag är de lördag o jag börjar äntligen vara lite frisk! :DD Jag har ju vart hemma från skolan halva torsdagen o igår för jag har vart svullen i halsen o jag kunde typ inte svälja o så, men nu börjar de bli bättre :] de är jätte skönt för ajg känner faktiskt all smak på maten oxå! :DD haha, ah, men jag får nog inte gå ut idag häller så då får jag typ kolla på tv:n hela dagen igen då?! :O ;)  ganska skönt egentligen, men på dagen finns de inget att kolla på.... :/ menmen ikväll ska vi, lr jag o william, kolla på finalen i Melodifestivalen, mårten håller sig nog ganska långt borta hehe;PP  ah, men de blir nog ganska spännande tror jag för de är jätte många bra med o de är många som jag tycker ska gå vidare men, ja jag får hoppas att svenska folket röstar bra! :D jag kan ju inte rösta för mamma o mårten har stängt av så man inte kan ringa sånna nr.... ganska bra egentligen ;) aja, men vet inte vad jag ska göra nu....... har jätte tråkigt, har bara vart inne i typ 3 dagar.... får nog inte träna imorrn häller :'( ah, men jag får göra litelite styrka hemma de borde gå bra :)

nej nu orkar jag inte skriva mer. ha en bra dag! pöss!

// Ronja<3


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0