Måndag...

Heej alla! :)

Idag har jag vart i skolan o de va e nas bra dag förutom att ja gvar ganska trött..... :/
Men efter skolan så va jag med vevve o emelie o då va vi hemma hos emelie (igen;PP) o då så sa hon att hon höll på att ladda ner twilight (stavning?), o ja bah: ååh den MÅSTE vi se!! så ah, då väntade vi typ rn kvart o sen så var ded nerladdad o då så när vi skulle seden så var de as dålig bild så då såg vi inte den! (ÅÅÅÅÅHHHHHH!!!) aja, men då såg vi High School Musical 3 istället för de va bara jag som hade sett den.... så då såg vi på den o jag trodde jag skulle börja gråta, som jag alltid gör när jag ser känslofylda filmer! :S, ah, men de gjorde jag inte! :D men iaf så han vi bara se typ halva, för sen så var kl 71.30 o då skulle vevve hem, o jagskulle vara hemma 18 så då gick jag oxå då...
sen när jag kom hem så hade mamma o william åkt för william ska få provdyka idag (de va en av hans julklappar), så jag va ensam, yees! ;PP, men då så åt jag lite mat, de va färsk pasta med champinjoner, bacon o soltorkade tomater blandat till typ en såsliknande sak, de låter kanske inte så gott me nde är ASA gott!! :DD <3 ah, o sen så gick jag ner till datan ädr jag sitter nu ;)  men snart ska jag nog plugga lite... sen ska jag slappa framför tv:n :D

Men orkar inte skriva mer nu, vet dessutom inte vad jag ska skriva...

Joo föresten, imorrn ska jag vara med dessan o det va jätte länge sen så de blir nog kul! :)

   Aja ha de bra :)

//Ronja <33
              
          

Kommentarer
Postat av: diana

twilight stavade du rätt och den e mega bra:D

HSM3 har jag inte sett ännu men den ska jag se, snart. Den är dock utlånad för tillfället :/

sakna dig

2009-03-04 @ 22:22:35
Postat av: ronjaa!

hehe okej ;)) Saknar dig med!! (a)

2009-03-06 @ 19:53:50
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0