Måndag=säämst!

Heej alla underbara! ;D

Idag har jag vart i skolan o de va riktigt segt kan ajg lova!(a) asso jag va jätte trött (de är jag nu oxå men..) ah, o jag pallade typ inte nåt, ja bah satt där på stolen o typ gjorde ingenting på hela dagen :/ Jag HATAR måndagar de är den värsta dagen! Det har liksom nyss vart helg o man är jätte trött, man måste gå upp tidigt o så, och då tror lärarna at man är jätte pigg o glad över att komma tillbaka till skolan, där de är jätte mkt prat hela tiden + att man måste höra lärarnas gnäll o tjat hela tiden!! :S:O fattar inte hur dom tänker där..?

Men orkar inte skriva mer nu, skriver mer sen... ska äta lite mellis ;) ha de gött! <33

 Puss o kram från Ronja <33
 



                                      
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0