Myspys :)<3

Heej alla :)

Idag har jag vart o kollat på julia, johanna o amandas innebandymatch :) dom va jätte duktiga o julia gjorde 2 mål :)
men dom förlorade med 2-3 :( de va tråkigt men dom kämpade på jätte bra! :D Sen så stannade vi kvar o kollade på dom äldre killarna (vet inte hur gamla dom va) o dom förlorade oxå med 2-3 :( snacka om dålig dag för valhall!! :/
Menmen sen så fick jag skuss av julia hem o när ja gkom hem så satt william o kollade på HSM 3 (Hihg School Musical 3) o ja bah: har vi fått den?? :O:D o ja det hade vi! lr william hade köpt den nere på ica :)) Så vi kollade på den o sen så satte jag mig vid datan en stund, jag var jätte trött, jag sov
bara till 10.45 o då fick jag lite panik för matchen började kl 12.30, o jag skulle duscha oxå ;) menmen sen efter jag suttit vid datan åkte vi ner till centrum för att köpa grejjer till tacos. :) sen när vi kom hem så skar jag grönsaker o mårten stekte köttfärs.... det blev jätte gott idag, det brukar ju vara gott men den blev x-tra god idag! ;PP Sen så satte jag mig vid datan igen o de är här jag sitter nu ;) Snart ska jag gå upp o kolla på melodifestivalen. Agnes skaju vara med idag o jag tror hennes låt är bra =)  Den heter Love Love Love för er som inte vet .. men de kommer bli mysigt o sitta där o kolla på tv tsm, vi gör inte det så ofta faktiskt o de är tråkigt :(  men de kommer bli mys nu iaf (a) :D<3

ha de bääst! :) puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0