Nästan frisk! :)

Heej alla! :)

Idag är de söndag o jag har vart sjuk i typ 4 dagar om man inte räknar med idag... o idag så är jag nästan frisk!! :DD är fortfarande svullen på högra sidan me nde gör inte ont lr nåt :)) så jag får faktiskt träna idag :DDD

Aja men tänkte faktiskt skriva lite om finalen igår....
Jag tycker den va bra, men de va inte min favoritlåt som vann precis. Det va ju Malena Ernman med La Viox som vann o asso den va ju inte dålig men de va inte min favorit om man säger så..... jag tycker ändå att de va bra att hon vann för de va nog den låten såm kommer ha störst chans i eurovision tror jag.. men jag vet inte.

Aja har typ inge mer att skriva.... men ha de bra. :) puss

//Ronja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0