Onsdag 18/3

Heej alla :)

Idag har jag vart i skolan o jag kom 5 min försent imorse, inte bra! :O men de va för att inte dessan hittade sina nycklar.....
aja, men annars har de vart en bra dag, med lite dåligsa skämt o så haha som vanligt! :DD ah, men på slöjden så va de jätte tråkigt för jag pallade inte jobba o de kändes som den 1 timme o 20 minuter långa lektionen va en halv evighet! :O
haha ah, men jag har typ gjort hälften på min godisskål nu! :D ah, nu ska jag bara ta bort alla kanter, lr ojämnheter lr va de nu heter, sen ska jag typ såga ut den o så o sen lacka vet inte riktigt men ah de blir säkert bra.. nån gång i framtiden! :PP
Aja sen va de lunch o ah, vi satt på vår vanliga plats (vi har inte bestämda men vi sitter typ alltid vid samma bord för de är alltid ledigt när vi kommer ;PP) ah, o de är en kille som typ praoar där (stavning?) ah, o han kollar på mig HELA tiden o de är as störande, han typ söker efter mig när han står där man lämnar maten.. :S de är verkligen jätte störande, vet inteäns vem de är....

Vi slutade typ 2 o då va jag med vevve o vi gick hem till mig :) vi åt lite mellis o sen så provade vi lite frisyrer haha ;)) ah, sen så bollade vi litemed en ballong som william har fått från mc donald´s ;PP ah o de va as kul för degick inge bra ;) senså kollade vi på tv lite, de va the hills jue! ;) ah sen skulle vevve hem, o då hjälpte jag mamma med maten lite....

O nu ska vi äta... ha de bra :) pöss ! <333


 //Ronja

Kommentarer
Postat av: Vendela- Den bästa XD

Vi var fett proiga (stavning?) med maten honey! <3333333333

2009-03-18 @ 19:20:51
URL: http://vendelahedlund.blogg.se/
Postat av: ronjaa!

haha jaa! :)<3<3<3333

2009-03-21 @ 11:38:37
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0