Sjuuk!:/

Heej alla!

(Torsdag)
Idag när jag vaknade så hade jag jätte ont i halsen o jag tänkte först inte gå till skolan, så jag låg kvar i sängen, men åd kom jag att tänka på att mamma skulle nog säga tt ajg skulle prova iaf, så jag klädde på mig o åt lite frukost, me nde va jätte svårt att svälja..... men typ 7.45 så ringde jag till mamma o då sa hon att jag skulle prova (sa ju de;PP) ah så då hade jag panik för jag hgade inte fixat håret lr sminkat mig!!! :O ah, men jagkom iaf iväg typ 5 över 8 o kom itid till skolan! :DD

ah sen så vid ty p 10 så gick jag hem för de funkade inte..... jag satte mig vid tv:n o spelade en stund men de va jätte  tråkigt så då gick jag upp till mamma o då så åt jag lite lunch o sen så la jag mig med mamma en stund o då somnade vi båda... men sen så åkte mamma iväg o tränade, o jag sov fortfarande ;PP ah, sen när hon kom hem så va kl typ....... vet inte riktigt vad den va då, men jag vaknade till iaf o sen så somnade jag igen ;P ah, sen så sov jag till typ 17.20 ;) o de va jätte skönt, men då så hade de blivit värre i halsen så jag kunde inte äns gäspa för de gjorde jätte ont! :S ah, men sen så åt vi middag vid typ 6, men jag kände inte så mkt smak o de va jätte tråkigt för mamma hade gjort tacopaj :/:D menmen, senså åkte mamma till kören o william följde med så jag var ensam hemma till typ 21.30 lr nåt för då kom mårten hem, o sne så kom mamma o william hem inte så långt efter... jag gick o la mig ca 22.15 lr nåt.

Idag så vaknade jag typ 6 för att min veckarklocka ringde o den va uppe i min jackficka o jasg orkade inte gå upp o stänga av den så mamma lr mårten va tvunbgen att göra de;P ah, men jag somnade iaf om på typ en gång, sen så sov jag till typ 9.15 fast jag trodde de nva typ 11 lr 12 haha;) ah, men sen så satte jag mig vid tv:n o då ringde peter o frågade vrf jag inte va i skolan för mamma hade inte ringt o sagt att jag skulle va hemma idag.... ah, men iaf sen så gick jag o satte mig vid datan o kollade på en present till mamma... men jag tror inte jag kan köpa de för de va väldigt dyrt!! :O :/ menmen jag får väl spara de är ju faktiskt typ 2½ månad kvartill hon fyller år (tror jag?) aja nu ska jag gå till tv:n igen.... ha en bra dag! jag skriver senase! :) pöösss! <33

/sjukliga kramar från mig! ;PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0