Skola imorrn!:/

Heej alla glada! :D

Såå nu har vi vart o kalasat lite haha ;PP de va ganska mysigt :) vi åt lite tårta o kakor sen så pratade vi väldigt mkt o sen så spelade jag o william lite wii :D o jag ägde haha NOT! ;O ah, men vi åkte hem vid typ 18.30 o kom hem typ 1 timme senare, nu ska vi snart äta middag o de blir spagetti o köttfärssås ;)

sen halv 9 ska jag se parlamenet o kl 9 är de Beck så ja, hela kvällen framför tv:n, de är ganska najs ;)

Imorrn är de skola igen o de ser ajg inte fram emot! O vet ni vad jag kom på när vi åkte till jonas idag? Joo att jag har omprov i franskan den här veckan! :O jag fick bara 2/15 poäng så jag måste göra om! o jag har inte äns pluggat! :OO

Nej nu ska jag äta:) ha de bra! pöösss! <33


//Ronja

          

                                 

P.s  Så här såg jag ut på de lilla kalaset ;) haha ;PP   D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0