Träning snart!:)<3

Heej alla :)

Asso rubriken... vet inte vad jag ska skriva där bara, haha ;D
Menmen idag har jag vart i skolan o de va en vanlig dag, på bilden hade vi hans igen för ki är sjuk men annars va de vanligt ;PP ah, men sen efter så va jag med vevve o dessan o då gick vi först till mig o åt lite sen så gick vi till dessan för att gå på toa haha, för mårten la sement på golvet i hallen i morse så de går inte att gå där än... men ah, sen efter så gick vi ut o hoppade studsmatta :)) ah, de va jätte kul haha, men de va inte mitt premierhopp för jag hoppade lite förra helgen på våran ;DD men hinner inte skriva mer nu, ska på träning.....

skriver kanske senare, annars skriver jag imorrn ;) pöss<3

   //Ronja<33

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0