Trött!

Shulelulu! ;D

Asso jag är jätte trött! vaknade typ 10 idag :O o då va jag inte pigg precis, så jag gick upp på toa o sen så gick jag o la mig igen. Men jag kunde ändå inte sova, jag fick ingen ro... så typ 10.30 igck jag upp o åt frukost o sen så klädde jag på mig o sen så gick ajg ut för att gå en promenad ;PP o de va skönt ,men jag visste inte vart jag skulle så jag började gå mot skolan (futurum) o sne så kom jag på att jag kunde gå till vibyspåret o sn så springa ett varv i de lilla spåret o sen gå tillbaka.. o de gjorde jag. :D lr när jag började springa i spåret så kom ajg på att ajg typ nyss ätit frukost, o då fick jag håll, men jag stannade inte. jag fortsatte gå o små sprang lite då o då :) sen så gick jag hem o när jag kom hem så gick jag direkt ner till mitt rum o körde lite styrka :DD så nu är jag JÄÄTTTTEE tröttt!!!!! :OO ska nog kolla lite på tv o sen vet jag inte, kanske lite mer sova innan träningen  ;) mwihihi<3
Ah, men nu sitter jag här vid datan iaf o harätit en apelsin, o väntar på att kl ska bli typ 15.45 för då ska jag gå till tränignen som börjar 16.30 ;) jag brukar gå typ 45 min före för då kommer jag ungefär 20 min tidigare till hallen :)<33

Men orakr onte skriva mer nu.... ha de bra! :) pusso kram! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0