Chill dag hemma..

Hejsan hoppsan!

Idag vaknade jag typ 11 i gästsängen hemma hos Vendela:) Man kan säga att vi har vart väldigt sega idag. Vi åt frukost och kollade på film typ 12..
När klockan var typ 1 ringde mamma och frågde om vi ville följa med och bada i Bro. Så klart ville vi det, så hon sa att vi skulle vara klara på 20 minuter. Då kan man säga att vi fick lite panik.. Där satt vi i pyjamas(?) och va typ helt döda...;) Men när de (mamma och William) kom ca 20 minuter senare så hade vi hunnit ta bort min säng, klätt på oss, plockat bort frukosten, packat och borstat tänderna.. I´m impressed(?)!! När vi väl kom till simhallen så visade det sig att det var stängt..!:P haha, så vi åkte till Willy´s och köpte så vi kan baka lussebullar istället.. :) Lyckad dag va?! mohaha! Aja, orkar inte skriva mer nu.. Ha en fortsatt bra dag! PUSS!

(Asså kolla vad långt och tjockt hår jag hade innan jag klippte mig! Nu är det puts väck!!:( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0