Dumma förkylning!

Helluuu!

Asså seriöst jag HATAR att vara förkyld! Bokstavligen! Jag kan typ inte andas, jag är tröttare än vanligt, jag får inte träna.....:'( Som tur är, så är det på väg bort! Ja, faktiskt, jag håller på att bli frisk!:D Så jag räknar med att kunna träna på söndag också!:D



Idag så har det vart en himla rolig dag! På lunchrasten satt jag, Vevve, Anna, Bella B och Sandra i caféet och typ skrattade ihjäl(?) oss!:P  När jag kom hem blev det inte alls lika kul! Jag måste PLUGGA!! Jag orkar verkligen inte!     
Hade matte-läxförhör idag och det gick bra förutom sista uppgiften där jag glömt bort hur man skulle räkna...-.- Sen så har jag no-prov på torsdag!:O Jag kan verkligen ingenting!! Jag vill inte ens kunna no så varför ska jag behöva plugga det då?? Har inte riktigt fattat de än... Aja, det är bara att bita ihop 1½ år till sen får jag ju välja själv vad jag ska plugga!:D Nej, nu måste jag gå och värma mig lite... Ha det bääst!
Puussss & Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0