Fick G+ på no- grejen!

Hello sunshines!:D

Idag har det vart en väldigt jobbig dag... Det började med att jag, när jag gick till skolan, ramlade i lera på kullen vid pia, så jag var helt lerig på jackan, det såg ut som att jag hade skitit på mig!:S Sen andra lektionen var det ett STORT matteprov.. Det gick bokstavligen AS dåligt! Jag höll på att börja gråta för det gick så dåligt.. Och det är inte så ofta jag gråter ska jag säga! Aja, sen efter det hade vi engelska och vad är det med det då.. Joo, jag har glömt att plugga på texten, för jag var så upptagen med matteprovet idag och franskaprovet igår, så jag kunde typ ingenting.! Sen var det No också, det var dagens räddare kan jag säga! Jag fick G+ på uppgiften där jag skrev om Ortorexi, och sen redovisningen också :) Aja, till lite roligare saker, så är det träning ikväll!:D Längtar!

Imorrn har jag utväcklingssamtal! Längtar inte! Asså jag hatar att sitta i ett rum med lärare, vet inte vad det är, men jag gillar det bara inte..:S Nej, nu ska jag plugga svenska, har förhör imorrn på svenska 1700-tals klassiker..-.-

Ha det bra! PUSS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0