Första skoldagen.....

Tjena hopp!

Idag har vart en seg dag! Har vart täppt i näsan, haft skit ont i halsen och har vart jätte trött.... Ingen bra kombination direkt.:/ Menmen, jag kämpade på och klarade av hela dagen med ändå ganska mycket ork kvar..;) Vi fick veta våra betyg på so uppsatsen och engelska provet idag också :) Jag fick VG på båda!:D *STOOLT!*  Efter skolan gick jag hem med Bella O (jag kände mig faktiskt ganska bra i halsen då..), och vi pluggade lite matte, vi har ju matte-läxförhör imorrn så det är bäst att plugga på..:P Sen gick vi ut på en liten prommenad, sköönt, sen skulle jag hem och äta.. Ska typ plugga lite till, sen kolla på tv;) Sen ska jag soova i min skööna säng! MOHAHAHA!:P Aja ha det bra!  PUUSSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0