Jag är hungrig NU!

Hej där!

Nu, kan jag berätta lite kort om dagen. Jag hade en riktig chilldag.. hade en mysig, varm och skön kofta, typ inge smink och håret uppsatt i en slarvig hästsvans SKÖNT! Iaf, så på förmiddan hände inte så mkt... det var på lunchen som det började. Det var pannkakor, jag, Ida och Bella O satt vid samma bord och så kom jag och Ida på att vi skulle tävla om vem som kunde äta flest pannkakor..! Skit kul tyckte jag, så jag gick och hämta några till.. När jag hade kommit till 6 va jag typ dö mätt, men jag kunde ju inte ge upp häller..;) så det var bara att gå och hämta fler. Jag åt 10 st, och det ska jag säga er att den sista var riktigt plågsam! Jag typ satt och trodde jag skulle spy vilken sekund som helst..!:S  Ida vann för hon åt 11. Men jag hade verkligen inte pallat en till!  Resten av dagen så mådde vi så sjukt illa, seriöst vi kunde inte gå, inte ligga på magen, inte jobba.... ja, det var INTE KUL! Jag kommer seriöst inte vilja ha pannkakor på ett år känns det som.!

Nej nu, ska jag gå och göra lite middag sen ska jag duscha! Ha en fortsatt trevlig kväll!

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0