Lusselelle, lusselelle....

Hej på er, igen!;)

Jaa, om exakt 7 dagar är det första advent! Helt sjukt! Tiden går så himla fort nu för tiden! För att "fira" det här så har vi (jag mammi, och William) bakat lussebullar! Dom ser såå goda ut så jag hoppas att jag får smaka sen, när dom är klara! ;)


Imorrn är det skola igen, Bajs! Det är tisdag och det betyder so-prov! Ännu mer bajs! Jag har inte hunnit plugga! så jag tror att jag ska göra det nu! MÅSTE göra det nu..! Men problemet är att jag inte KAN plugga till prov, det går bara inte, hur mycket jag än försöker så går det inte...:S Jag vet inte riktigt vad det är, men jag tror att det är det att jag känner mig pressad på att jag måste kunna allt, och då när jag inte kan det så får jag panik och bara vill spy på allt och sen bryter jag ihop och ger upp.... Dåligt tålamod? Kanske..  Menmen, jag ska iaf försöka!
PUSSS! //Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0