Matteprov imorrn!:O

Helloooo bloggen!:D

Idag har det vart en väldigt seg dag... Det började med att jag hade 2 timmars svenska med Lisbeth!-.- sen var det rast och sen skulle vi ha henne igen.. Okej, ätnkte jag, bara att le och vara glad. Som tur var så glömde hon bort att hon skulle ha oss så vi satt bara och pratade hela lektionen;P Men sen efter lunch så vad tror ni vi har för lektion då? Joo, svenska med Lisbeth! IGEN!! åhh, min dag var förstörd! Nej, jag skoja bara, men asså det är såå jobbigt! Aja, efter skolan var jag med Shannon och Eve :) Vi gjorde inte så jätte mkt typ skrattade och gick en promenad..
Imorrn är det matteprov... INTE kul, för jag är inte alls taggad!:S Aja, kanske bäst att plugga lite nu så att jag inte sitter där som ett frågetäcken och inte fattar något..;) Ha en fortsatt bra dag!

XoXo
Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0