Morgonprommis med familjen

Heeeej bloggeeen!

Idag vaknade jag väldigt (med betoning på väldigt) tidigt, nämligen 9. Men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag inte har några gardiner eller nåt sånt för mitt fönster och i morse lysite ju solen vilket betyder att den lyser rakt in på mig på morronen..-.- Så jag gick upp och åt lite frukost. Sen gick jag och resten av familjen ut på en liten prommis :) Det var riktigt skönt! Efter prommenaden låg jag i min säng en stund och vilade lite, sen gjorde jag lite läxor.  Ikväll är det träning som gäller. Tror och hoppas att det blir mest tumbling och fristående, för det var typ en vecka sen vi körde det och sen så är det roligast också!;) Jag vill bara passa på att säga grattis till Vendela och resten av Rm gänget som är i Halmstad och tävlar i RC (Riks Cupen), och de gick igår vidare till finalomgången som är idag! :)

Puss! //Ronja

Kommentarer
Postat av: farmor ilone

UNDERBARA DIG DET GÅR EN DAG I SÄNDER DU ÄR SÅ DUKTIG

ATT SKRIVA SÅ DU SKULLE GALANT KUNNA SKRIVA EN BOK

HÄLSNINGAR FARMOR

2009-12-04 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0