New Body försäljning...

Cha cha!

Måste bara säga att det var as coolt igår i globen då vi va och kollade på Monster Jam! Vi hade dessutom världens bästa sittplatser också! Man såg precis ALLT! Tog väldigt många bilder sosm kanske kommer upp sen..:)




Idag så vaknade jag först 10 sen somnade jag om till 11, skönt! Efter jatg hade ätit frukost gjorde jag mig iording för att gå ut och sälja new body. Det gick väldigt bra faktiskt jag har nu sålt 29 paket så jag måste sälja minst 1 paket till... Så ska snart gå ut en liten runda till;) Ikväll är det träning och då ska jag kämpa arslet av mig! haha, aa, men jag hoppas det går bra, iaf bättre än förra gången då jag inte ens kunde göra en volt typ..:/
Imorrn är det skola (BAJS!), ååh nej, kom precis på att jag har glömt att skicka min bokrecension..... Inte bra!!:S Aja, ska gå ut och sälja nu... ha en fortsatt bra dag!:) PUSS!!:*


Dagens outfit:
Svarta jeans
Vitt linne
Laxrosa kofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0