Ringa...

Att ringa till okända personer är inte direkt min grej, men är precis det jag måste göra nu. Jag ska ringa runt till alla som har beställt New Body grejer och säga att grejerona har kommit. Helt seriöst jag vet inte hur jag ska våga..! Aja, jag fick ett tips från mamma, det var att jag skulle ringa till en som jag iaf vet liite vem det är, nämligen en som går i mammas kör;) Sen kommer det nog bara att rulla på tror jag, hoppas jag! Men annars så, vad gör man inte för att åka till ITALY?! ;D

Måste ringa nu, skriver senare om dagen... PUSSS!


Gammal bild men jag bjuder!;)

Kommentarer
Postat av: Diana

jag hatar också sånt där men det brukar oftast komma igång efter ett samtal eller två.. :) kram

2009-11-27 @ 15:51:01
URL: http://daenyras.blogg.se/
Postat av: Ronja

Visst är det jobbigt!?:O Men efer typ 2 samtal så visste jag ju vad jag skulle säga och så gick det bättre!;)

2009-11-27 @ 20:59:13
URL: http://alltidronjaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0