Soovmoorgooon!:D

Hej alla glada!:)

Idag sov jag till typ 12. Måste säga att det var himla skönt! Men nåt som var lite mindre skönt var att när jag kom upp till köket så såg det ut som ett bombnedslag! Det första jag tänkte var: WILLIAM!!-.- och sen så tänkte jag: Asså kan man inte lämna honom en morgon utan att det ser ut såhär?!! Så jag fick börja med att ta ut den rena disken från diskmaskinen (inte för att det var så mycket rent kvar för william hade stoppat dit sina smutsiga talrikar och glas från frukosten...-.-), sen stoppa in den smutsiga, torka bort all smuts från diskbänken, göra rent spisen, och torka bordet. Sen kunde jag börja äta frukost. Då var jag så hungrig att jag trodde jag skulle behöva lägga mig ner en stund... :S

Idag ska jag dela ut några till paket New Body. Sen ska jag städa mitt rum och kanske göra lite läxor eller så kollar jag om det är nån som kan va.. Vet inte riktigt, men det skulle vara ganska skönt att få läxorna gjorda så behöver jag inte tänka så mycket på dom sen... Nu ska jag gå och klä på mig. Ha det bra!

Puss! //Ronja

Kommentarer
Postat av: farmor ilone

hejsan du skriver underbart du kommer att gå långt

om du fortsätter så kram på dig

2009-11-28 @ 22:57:15
Postat av: farmor ilone

hejsan du skriver underbart du kommer att gå långt

om du fortsätter så kram på dig

2009-11-28 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0