The City Weekend Break

Halloj!

Idag är det en väldigt seg dag. Det var ju Öppet Hus på skolan igår så jag var där mellan halv 11 och 2 sen var jag med Wendy :) På kvällen åkte jag med familjen till en kompis och firade henne för hon fyllde år igår.. Där blev det mycket god mat och tårta och fika... Jag höll på sprängas när vi åkte därifrån!:O Jaja, tillbaka till idag, så ska jag bara sitta och kolla på tv typ hela dagen för jag är jätte trött. Sen ikväll är det träning, det ska bli skönt efter alla godsaker som jag har stoppat i mig!
Imorrn är jag (och alla andra som var på skolan igår) lediga, som en kompensation(?) från igår, NAJS!  Nej nu skaj ag gå och kolla på The City!;) Ha en bra dag!

XoXo
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0