Väntar på Bella

Hej där!

Både idag och igår har det vart typ as sköna dagar! Igår var det 3 lärare och 1 vikarie i skolan, och idag var det 1 lärare och 3 vikarier, vilket betyder ... INGA LEKTIONER!!:D eller ja, nästan iaf.. ;) Men ändå, det har vart fett skönt! Efter skolan gick jag hem. Sitter och väntar på att Bella ska komma. Hon har ju sång efter skolan på onsdagar och jag orkade inte följa med så då kommer hon hit när hon är klar, vilket hon borde vara typ nu... :) Ikväll blir det träning igen :) Igår gick ju superbra när jag väl körde, jag var så trött att jag typ inte orka köra så jag satt mest och kollade på, men när jag väl körde så gick det riktigt bra!:) Jag tror det blir mest hopp idag, eftersom det är kort träning (1½ timme), det blir ganska lite träningstid då om vi ska plocka fram tumblinggolvet.... Aja, ha en bra dag alla!:) PUUSSSS!!

HHAHAHAAHAHAHAA!!!
En riktigt steek bild på Bella!:) PUSS PÅ DIG!:D HAHAHAHAHA!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0