Var på Bellas träning idag!:)

Heeeejj bloggeen!!

Idag har jag vart väldigt trött (som vanligt;P), men jag gjorde mitt bästa ändå. Efter skolan åkte jag och Bella med tåget mot Jakan för vi skulle till hennes träning:) När vi kom till hallen var det ingen där så vi fick stå utanför och typ frysa ihjäl(??)..:P När träningen väl började så belv det ganska snabbt långtråkigt att bara sitta där och kolla när de gjorde samma saker hela tiden, så jag typ somnade, moahahahaha!!!;P

Nu är jag iaf hemma igen, och är verkligen jätte trött. Som tur var så ar jag redan tvättat bort sminket och borstat tänderna så jag kan bara gå och lägga mig när jag känner för det.. Vilket är nu egentligen ;P
Go´natt och sov gott alla!:) PUSS!



Jag är fri,
du är snäll
Din vänskap
är värdefull,
Du är glamorisk
och ditt leende
får mig att le
Hoppas att vi alltid har
vänskap mellan oss!

Tack Linnea för att du finns! Du ska veta hur mycket jag saknar dig! Puss på dig!:*<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0