Är i Skelleftehamn nu!

Hej svejs!

Har inte skrivit på ett tag, men jag har inte haft tid... Men jag tänkte berätta lite snabbtom tävlingen:)
Det gick faktiskt väldigt bra:) På förträningen satt allt som en smäck och det brukar ju betyda att det går jättedåligt på tävlingen, men det gjorde det inte, det gick superbra! Alla körde allt som de skulle köra och fast än Sandra typ stukade foten på frivolt så körde hon sträckt med halvskruv efter! :D Sen när det var pris utdelning så fick vi ingen medalj, men vi kom 0.7 poäng från 3:a, så jag är glad ändå!:D Tack för en superbra dag tjejor, I LOVE you!<3

Nu sitter jag i Skelleftehamn och ska strax åka in till stan (Skellefteå) för att köpa nya skor:) och kansk nåt annat också!;) WIIE! Sen ikväll åker vi och hälsar på Petrus (morbror) och kusinen!:) Det blir kul! Måste gå nu.. Ha det bäst!      Puss!


RonjaLindeberg!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0