Är med Elvis!

Hej hopp, gummi snopp!:P

HAHAHA! Är med Elvis nu.. vi har vart nere i centrum för hon skulle klippa sig. Sen åkte vi hem till henne, och då masserade jag henne lite, sen var det lunch. Vi åt varma mackor :) Ikväll ska vi bara vara hemma och mysa, se på film och äta lite godis.. :) Jag vet att jag har sagt att jag inte ska äta godis, men det är så svårt att hålla fingrarna borta när det är inom räckhåll.. Men jag äter inget onyttigt på veckorna i alla fall. Puss!

RonjaRonjäääLindeberg

Kommentarer
Postat av: farmor ilone

hej du har så fin hemsida ,skön musik

och dina drömmar ,som man drömmer i din ålder du är så duktig

och du skriver bra..

2009-10-15 @ 15:44:05
Postat av: Ronja

Vilka drömmar??:O

2009-10-15 @ 19:28:23
URL: http://alltidronjaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0