Förkyld!-.-

Hejhej, länge sen!

Jaa, det var det verkligen! Förlåt för det, men jag har verkligen inte orkat.. Men, nu ska jag ta tag i det igen!
Dagen idag har vart bra. Det har vart så kallt att jag, Ida och Julia hade jackan på oss inomhus(!) hehe, men asså det var nästan outhärdligt för en som är så frusen av sig som mig så jag var tvungen! Men annars har det vart en bra dag. :) På gympan idag så var det jag som skulle hålla i uppvärmingen för 8b (min klass), och vi körde banankull. Det gick faktiskt bra och det var inte så hemst som jag hade trott, haha:P
Ikväll har jag träning, men jag kan inte träna för att jag är förkyld! BAJS! Men jag ska ner till träningen iaf, för att kolla vad vi ska ha för varv på tävligen som vi har nästa helg. Sen så måste jag betala för trupplinnet jag ska ha.. Hela truppen ska ha sånna som vi ska ha på förträningen på tävlingar :) Så då måste vi betala 100 kr så att nån (vet inte vem) kan köpa linnen till alla som sen Kenny ska fixa tryck på! :) + att vi ska sälja New Body så jag måste hmäta katalogen och det också. Så om det är någon som bor någonstans i närheten av mig och vill ha träningsunderkläder och linnen/t-shirts och lite sånt så är det bara att säga till! *BLINK, BLINK!* haha! Nej, nu måste jag gå och plugga!-.- Ha det bra!


XoXo
Ronja

Kommentarer
Postat av: Diana

vad är banankull? ^^

2009-10-14 @ 18:41:51
URL: http://daenyras.blogg.se/
Postat av: i

2009-10-15 @ 13:55:21
Postat av: Ronja

Asså, när man blir kullad så ställer man sig som en banan (med armarna uppåt och händerna ihop) och väntar på att någon ska komma och skala "bananen" genom att ta ner armarna..:P haha

2009-10-15 @ 19:30:13
URL: http://alltidronjaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0