Happy Halloween!

Bus eller godis??

Ja, så kommer det nog att låta på det allra flesta håll idag... Men tyvärr inte för min del. Jag ska bara vara hemma och mysa och ta det lugnt (jag har ju gått och blivit väldigt förkyld...) sista kvällen i Skelleftehamn med mamma, William, Milton och David och se på Idol, vi åker ju hem imorrn..

Måste bara säga att de två dagarna som jag var med Therese var helt magiska! Vi hade ju inte träffats på nästan 1½ år, så vi hade väldigt mycket att prata om. Det blev så att jag sov hos henne och igår så gick vi på stan, sen tog vi en fika på Wayne´s coffee, MYYS!!

Nej nu orkar jag inte skriva mer! ska ta en Strepsils och lägga mig och kolla på tv! Ha det bra!

XoXo
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0