Har pluggat i 180!!:O

Hejsan, svejsan!

Dagen har vart bra. Vi hade väldigt kul på en av rasterna, haha. Tog en massa bilder det såg ut som att jag inte hade nåt hår! haha!   Nu sitter jag hemma hos Vendela och har jag precis skrivit klart den största faktan om Napoleon som jag skriver om i so:n. Det känns jätte skönt. jag blev lite rädd ett tag att allt hade försvunit för batteriet i datorn tog slut så den gick på vänteläge, och jag hade inte sparat något och då trodde ju jag att allt förvann, jag fick himlans panik alltså. Tänk om jag hade behövt skriva om allt!!:O INTE kul! Menmen, sen så när jag hade fått igång datan igen så hade inget åkt bort! PJUUUH!! Nu har jag även skickat arbetet till mamma, hon sa att jag var tvungen att skicka till henne för att visa att jag verkligen har gjort läxan. Snart ska vi äta middag oc sen vid sju har vi träning. Jag ska Kämpa Rocky! :D Men ska gå nu, ha det bra!


XoXo
Ronja


Kommentarer
Postat av: L....

vadå kämpa rocky?

2009-10-06 @ 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0