(How could you)Bring me back home

Då var det dags för " dagens låt" igen då ;) Och idag är det faktiskt Eamon med låten (How could you) Bring me back home. Jag visste inte äns att det fanns nån som hette det först men när jag kollade igenom mobilen som jag lånar av Vendela så fanns den med där och jag tyckte att den var jätte bra! Jag kan tyvärr inte lägga in videon här för det funkade inte men om ni bara kopierar den här länken
-  http://www.youtube.com/watch?v=WTCDrbW2wMI  -  så kommer ni till videon direkt. Jag tycker den är jätte skön att lyssna på om man är lite.... nej jag vet inte.. Ni får lyssna helt enkelt och avgöra själva.. Enjoy!:D

XoXo
Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0