Lördag!

Shoo bree!;D

Idag vaknade jag 10.50. Det var riktigt skönt, jag hade gärna legat kvar en stund till och kanske somna om men istället så satte jag mig upp i sängen och började läsa! Jag är helt beroende av de där böckerna alltså! Sen vid halv 12 gick jag upp och åt frukost, det blev te och mackor. Sen gjorde jag mig iordning och sen la jag mig i sängen och började läsa igen. ( Sa ju att jag var beroende!) Sen gick jag och satte mig vid datan.   Ikväll ska jag vara hemma själv med William, mamma och Mårten ska bort, och då ska vi äta tacos och sen se på Nakna pistoler som är en poliskomedi. Jag har inte sett den förut men den är säkert bra. :) Ha en bra dag idag, flr det ska jag ha!:)

XoXo
Ronja

Jag och William på Öland i sommras!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0