Lyssnar på music!:D

Tjena hopp, gummi snopp!;D

Haha! Idag har dagen vart väldigt rolig! Det började med att vi hade Elevens val och då har typ alla tagit lagets!;) Men iaf så satt jag med Bella O, Vendela och Johanna i 1:an och vi hade vääldigt roligt!(A) haha! Jag skulle låssas gråta och ah, det slutade med att jag satt och grät på riktigt för att jag pressade fram tårarna + att jag skrattade jätte mycket och jag börjar alltid gråta när jag skrattar mycket!:P Vi hade jätteverkligen jätte kul! Sen så var det några fler roliga saker som hände men jag orkar inte berätta.. Snart ska jag plugga lite so. Men jag orkar verkligen inte, asså jag har typ helt tappat "go-känslan" att jobba och gå i skolan.. :S Det är inte kul! Nu sitter jag och lyssnar på music, och just nu är det David Guetta ft. Akon med Sexy Chick , som faktiskt är "Dagens låt" idag!:)



Skön låt! men videon är lite porrig, haha, men man behöver ju inte titta!;)

Nej, ska börja plugga nu! Ha det bra!


XoXo
Ronja

Ny månad, Nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0