Måndag 5/10

Hej, hopp!

Idag har dagen vart väldigt bra. Första lektionen började kl. 8 och det var syslöjd. Jag jobbade hårt med mitt linne, så nu har jag sytt ihop "livet" med själva tröjan och sen nästa gång ska jag typ sy fast knappar så att jag kan ta på och av den och ah. lite sånt ;) Jag orkar inte berätta mer om skolan, men det var i alla fall en bra dag!:) Efter skolan var jag med Vendela, vi var hemma hos henne. Vi åt mellis och sen så gjorde vi lite läxa också. Sen var det dags att åka ner till Västerängen. Det är ju träning för hennes småbarn på måndagar och då följde jag med och kollade lite. De var jätte söta! Efter den åkte jag hem. Ska plugga lite mer på glorsorna till imorrn.. Ha det bra!


XoXo
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0