Nu har jag pengar på mobilen!

Hejhej!

Idag vaknade jag prich 10.00, men jag orkade inte gå upp så jag låg kvar en stund innan jag började läsa! mohaha! Sen vid tolv gick jag upp, åt en hårdmacka och sen gick jag ner till sängen igen och la mig där för att läsa igen! Vid klockan ett somnade jag nästan, men precis innan så knackade mamma på dörren och sa att det var lunch. Jag ar inte ens hungrig.. men jag gick upp iaf. Efter maten gick jag ner igen och började läsa - igen -, den är så bra att jag bara måste läsa! haha. Sen ryckte jag upp mig och klädde på mig för vi skulle åka ner till centrum och hyra film och köpa godis till ikväll då jag och william ska vara ensamma hemma för att mamma och Mårten sak bort. När vi var där nere passade jag på att ladda på mobilen med money, så nu kan jag sma:a också :)

Ha det bra! Puss!
//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0