Ska springa med Ida!

Heejsan!

Länge sedan nu, men jagh ar inte orkat och sen så har jag inte haft så mycket tid heller... Dagen idag har vart bra. Imorse ville jag bara fortsätta ligga i sängen och somna om i minst 3 timmar till, haha, jag hade jätte ont i huvudet också.. Menmen, dagen gick faktiskt ganska snabbt i alla fall. Efter skolan gick jag hem och pluggade till engleska provet imorrn. det känns verkligen LÄSKIGT för jag är inte äns bra på engelska...:/ Wish me luck!:) Just nu väntar jag på att Ida ska äta klart, för sen ska vi ut och springa!:) SKÖNT! Det var ett tag sen jag tog mig tid att springa lite, så nu kommer jag känna mig jätte duktig efter!:) mohaha!:P Aja, ska börja göra mig iordning.. Ha det bääst! Puss!

RonjaLindeberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0