Träning ikväll!:D

Tjabba, Tjena, Hallå!

Idag vaknade jag halv 11. Jag gick och la mig halv 1 inatt så det kanse inte var så konstigt.. Menmen, jag gick inte upp före kvart i. Då gick jag upp och åt frukost. Sen hjälpte jag mamma att hänga upp tvätten för hon var tvungen att åka för att inte missa tåget. Ikväll är det träning och då är det mest fristående tror jag, men det blir också lite tumbling och kanske lite hopp också. Jag måste verligen tagga nu, för det är tävlingsträning så om jag vill vara med på varven så måste jag verkligen KÖTTA! Jag var ju inte på träningen i onsdags så jag har säkert missat lite, men jag hoppas att det inte gör något..! Nej, nu ska jag göra nåt annat. Jag borde städa mitt rum ochh så för det var väldigt länge sen..! Ha det bra!

XoXo
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0