X-tra träning ikväll

Heej alla glada!:)

Idag är det fredag och jag är såå glad för det! Thank GOD att det är hela två dagar från skolan nu, även fast jag måste göra lite läxor och sånt under helgen eftersom vi har prov och några läxförhör nästa vecka.. Men det ska bli himla skönt i alla fall! Vi hade musikprovidag, det gick INTE bra! Jag kände redan innan vi började att det skulle gå åt skogen, men jag gjorde ändå mitt bästa och det räckte till ett G+.. Det kunde ha gått bättre, men eftersom att skriva noter och sånt inte är min starka sida så är jag ganska nöjd måste jag säga. Jag gjorde mitt bästa och det är allt som räknas! Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, eftersom gympa var sista lektionen så, jaa.. det kan behövas ;) Ikväll är det x-tra träning på friståendet, det ska bli skönt att få träna igen efter 2 träningars uppehåll p.g.a en förkylning. Den är inte riktigt borta än, men jag är tillräckligt frisk för att kunna träna. :) Ha det bra! Puss!

//Ronja
(Gammal träningsbild när vi hade skruvträning.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0