FRRYSEER!!

Heej allihopa!:)

Imorse när jag vaknade så höll jag nästan på att somna om igen direkt.. men jag tände lampan och då gick det inte att sova längre.. Skoldagen har vart bra förutom att jag har frusit typ hela dagen.. När jag kom hem så åt jag mellis sen satte jag mig i sängen och sydde ihop mina byxor lite + sydde upp axelbanden på ett linne ;) Så nu ser det väl lite bättre ut iaf :) Ska snart gå och plugga till No-provet som vi har imorrn.. Det känns väl sådär, jagtror att jag kan ganska mycket men det är ju bäst att plugga på så att det verkligen sitter ifall att..
Ikväll har jag träning. Det är tumbling på menyn idag ;) Då ska jag banne mig köra handvolt-frivolt! och flickisar så klart!:P     Ha det bra!


XoXo
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0