Ledig idag!:D

Tjaa!:D

Idag vaknade jag typ halv tolv av att Vevve ringde.. om hon inte hade gjort det så skulle jag nog ligga o drömma mysiga drömmar i min säng nu ;) Men det var bra att hon ringde för det är inte bra att sova bort typ halva dagen, men skönt vare :) Menmen, idag ska jag vara med Vevve, Shannon och Evan :) Vet inte vad vi ska göra eller vart vi ska va, men det får vi se.. Sen ikväll så ska jag och Vevve gå på ett core(??) pass som är efter hennes gympaträning, det blir kul :) Och efter det ska jag kanske sova hos henne :)
Nej, nu måste jag gå och äta något och göra mig iordnoing.. Ha det bra :)


XoXo
Ronja

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

hej hej! jag har hittat några roliga saker som jag skulle vilja ha. De finns på bloggen så kolla gärna och dela med dig om vad du tycker om de. Skulle du också vilja ha de?

KRAM ((:

2009-09-25 @ 14:42:52
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Ronja

Vem är du??:O

2009-09-27 @ 16:09:19
URL: http://alltidronjaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0