44 dagar till sommarlov!

Hallååå bloggen!

Dagen har vart som vanligt! Hade förhör på no:n idag i sexualkunskap, de gick väl.... sådär.. fick total hjärnsläpp efter ett tag!;P Efter skolan har jag inte gjort mkt. Seriöst jag orkar inte göra nåt. Kanske beror på allt som har hänt och att jag inte kan släppa det? Jag försöker verkligen men det går inte!:S
Nu ska jag iaf försöka plugga eftersom det är typ en miljard läxor-.- Orkar inte! Är så himla skoltrött nu så de finns inte! Men det är bara 44 dagar kvar med helger så det borde väl bli typ 30 skoldagar? Det borde jag faktiskt orka stå ut med!
Nej nu måste jag plugga ifall jag ska få gå på träningen. Ha en fortsatt bra dag!

Puss /Ronja
Ungefär såhär känner jag mig just nu, trött och sliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0